شماره تماس : 38338200 051

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پیشنهاد 3 شرکت لوازم تحریر با کیفیت ایرانی

لوازم تحریر با کیفیت ایرانی

 

تو این روزا همه ما درگیر خرید لوازم تحریر و نوشت افزار هستیم، یکی از دغدغه هایی که ما با اون همیشه درگیر هستیم اینه که هزینه ای که بابت لوازم تحریر میدیم کیفیت لازم رو داشته باشه یا به عبارت خودمونی، قیمتش بیارزه و به صرفه باشه. گاهی اوقات ما حاضریم پول بیشتر بدیم، اما خیالمون از کیفیت جنس راحت باشه. حالا اگه یک مقداری هم دغدغه کسب و کار هموطن هامون رو داتشته باشیم، میریم سراغ لوازم تحریر ایرانی با شرط کیفیت ( یه جورایی به شرط چاقو….) تو این مقاله خیلی کوتاه می خوایم چند تا شرکت لوازم تحریر با کیفیت ایرانی رو بررسی کنیم.

1- آریا

شرکت آریا

یک شرکت درجه 1 توی زمینه تولید لوازم تحریر با کیفیت ایرانی، که هر ساله محصولات با کیفیتش ما رو شگفت زده می کنه. شرکت نقش تندیس آریا، یا همون شرکت آریا همواره به تحقیق و توسعه ی محصولات خودش اهمیت میده، به طوری که به تازگی ژل اسلایم های با کیفیتی رو به عنوان یک محصول جدید تولید کرده. تولیدات این شرکت بیش از ۱۳۰ محصول در گروه های انواع خمیر بازی، آبرنگ، رنگ انگشتی، گواش، پاستل روغنی و مداد شمعی، ظروف غذاخوری کودک، چسب ماتیکی، خمیر شنی، مداد تحریر و رنگی، خطکش جات و انواع محصولات جانبی هستند.

وقتی لوازم تحریر آریا می خریم یک جورایی خیالمون از نسبت هزینه به کیفیت راحته

 

2- چسب رازی

شرکت شیمیایی رازی بزرگترین تولید کننده چسب در ایرانه که  به عنوان یک شرکت لوازم تحریر با کیفیت ایرانی توی دسته تحریر معرفی میشه، چسب هاش واقعا میچسبه، توی محصولات شرکت رازی همواره کیفیت رو می تونی ببینی. شرکت رازی از سال 1359 فعالیت خودش رو شروع کرده و محصولاتش ثبات کیفیت دارن.

محضولات این شرکت توی همه زمینه های ساختمانی، کیف و کفش، چوب و نوشت افزار کاربرد دارند. یکی از محصولات پر فروش شرکت رازی چسب های پمادی اونه که توی حجم های مختلف تولید میشه و نیاز همه ی دانش آموزان رو مرتفع می کنه

اگه تا به حال امتحانش نکردی، پیشنهاد می کنم شرکت رازی رو به عنوان یک شرکت تولید کننده ی با کیفیت ایرانی امتحان کنی.

چسب رازی

3- پاپکو

یک شرکت تولیدکننده لوازم تحریر همه چی تموم، همیشه  می تونی یک خرید با کیفیت و لاکچری رو از پاپکو تجربه کنی. پاپکو در سال 1363 با توجه به نیاز اقشار فرهنگی جامعه به منظور مدیریت اسناد و مدارک علمی و آموزشی و با هدف تولید انواع لوازم التحریر اداری، سمیناری، مدیریتی و دانشجویی تاسیس گردید. در هر زمان و هر مکان سخن از مدیریت اسناد و مدارک، برگزاری سمینار و همایش به میان می آید محصولات پاپکو یکی از بهترین گزینه های محافل علمی، آموزشی و فرهنگی جامعه ملی و بین المللی محسوب میشه. برخی از محصولات پاکو مثل کلاسور ها، کاغذهای کلاسور، دفترچه ها و … بسیار پر طرفدار اند و طراحی جالب و غیر قابل رقابتی دارند.

شرکت پاپکو

اگه از این سه شرکت ایرانی خریدی داشته باشی، همیشه خیالت راحت باشه که نسبت پولی که می دی و هزینه ای که انجام میدی،  محصول با کیفیتی رو دریافت می کنی که ارزشش رو داره.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *