شماره تماس : 38338200 051

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

۱۲% تخفیف!

مداد رنگی 12 رنگ کد 3016 آریا

75,000 تومان

توضیحات

اکثر کودکان آنچه قادر نیستد بر زبان بیاورد را بر روی کاغذ به شما نشان می دهند. شکل های مورد استفاده  قرار گرفته در نقاشی، تناسب اشکال و اجزای نقاشی، نحوه به کارگیری رنگ ها، همگی می‌توانند نشانه‌ای از وضعیت روحی کودک در آن لحظه خاص و مکان خاص باشند.

ابزار های نقاشی و رنگ آمیزی مختلفی برای نقاشی کردن کودک وجود دارد و مداد رنگی یکی از پرطرفدارترین این ابزارها در میان کودکان است. ترکیب کردن رنگ های مدادرنگی و پدید آوردن رنگی تازه می‌تواند برای هر کودکی جذاب و هیجان انگیز بوده و خلاقیت وی را شکوفا سازد.

مداد رنگی های آریا دارای نوکی بسیار نرم هستند. جنس مداد به گونه ای است که در برابر شکستن مقاوم بوده و همچنین به راحتی تراشیده می شود. بایستی اشاره نمود که تمامی رنگ‌های موجود در این بسته، شفاف، زنده و براق هستند.

بدنه‌ی این مدادهای رنگی به صورت شش گوش ساخته شده است.

شش گوشه ساخته شدن مدادهای رنگی علاوه بر این که مانع از لیز خوردن مداد در دست و یا بر روی میز می شود، حالتی ارگونومیک به مداد می‌بخشد؛ و همین امر باعث می شود تا با استفاده‌ی طولانی مدت از مداد، دست کودک خسته نشود و به آن آسیب نرسد.

مداد رنگی آریا یکی از بهترین مداد رنگی های تولید داخل می باشد که توسط شرکت نقش تندیس آریا که یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های تولید تحریر و نوشت افزار در ایران می باشد تولید می شود.

توضیحات تکمیلی

تعداد رنگی

12 رنگ

بسته بندی

مقوایی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مداد رنگی 12 رنگ کد 3016 آریا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…